woldum35 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 det er ikke en orginal 200sx pumpe, men den er unniversal så å si. passer på di fleste biler så lenge pumpa sitter i tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 ålraait. stress og bytte pumpa eller? håper ikke jeg må "til" tanken for da må jeg nappe ut all stereo :( Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 skal ikke være det, jeg har ikke gjort det enda, men jeg regner med at du kommer ned i tanken under baksetene, der er det et svart lokk. på 200en er det sånn hvertfall så det var ikke noe problem. så jeg håper det ikke er så stor forsjel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 oki.det kan jeg sjekke etterpå. skal ut med seterygger etc for og vaske litt så finner ut det. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 oki. lokket må skrus av. send en meld når du har sjekka a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 turbo,clutch,filter solg til MEG :D muahahhaha hihi. skal bli jævelig artig og få dette montert. *Glede seg* poster bilder og film under prosjekt almera threaden når jeg får delene. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg