Hans Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Er en gammel 4-søytler som plutselig ikke ville mer da den står på toppen med en bil på... :rolleyes: Oljepumpa går rundt, men det skjer ingenting.. -Har tenkt på at det kan være luft eller no, men finner ingen fornuftig måte å lufte på.. Noen som har vært borti lignende? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 høres det ut som pumpa går lett? er nok kanskje en ventil som ikke vil åpne Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyy Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 På min løftbukk åpner jeg bare en ventil for drenering av av oljen til løftesylinderene når jeg skal ha den ned, men de er jo en gammel en. De er vel en slags låsemekanisme for at bilen ikke skal gå i bakken når de er folk under, kanskje de er den de er noe feil med?? Siter Seat Leon cupra tdi4 Accord 2,0 exi Vectra 2,0 16v -95 (Solgt) Manta GSI -86 (Prosjekt) Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt) Ascona A -72 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Ja, men problemet er at den må litt opp for å kunne gå ned igjen. Og den går ikke opp. Er nok luft, bare litt tricky å lufte.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Får du ned bilen? :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 fått den ned nå ja ;) Var luft i pumpa, kjip å lufte gitt.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg