Kuli Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Skal sette det på til sommer`n. Men skal kjøpe inn deler til sommer`n Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Fikk også mitt til vintern, men klarte ikke dy meg den gangen. Måtte bare ha det på! Gikk fint d! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Arnt P10 Fikk også mitt til vintern, men klarte ikke dy meg den gangen. Måtte bare ha det på! Gikk fint d! :) Hehe... Blei det snøplog hele vinteren da?? Ser lav ut den front leppa di! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Frontleppa må av på Vinter´n ja!:) Spørs om jeg må av med bakskjørtet å. Bilen blir jo enda lavere me vinterdekka...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Arnt P10 Bilen blir jo enda lavere me vinterdekka...:rolleyes: Kanskje like greit og kjøre på sommerdekka då! Så flyter du oppå snøen, isteden for å ligge nedi den! (sjønt og kjøre ikkje blir like lett) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg