arildh Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Dama...golfII 86mod... ut på tur ... elg i veien ... krasj ... buhu ... elg fikk litt vondt i kneet ... dama er sur... jeg får skylda .. osv. Med andre ord trenger jeg følgende på bilen: - Høyre lykt forran. Mulig det holder med bare glasset. - Høyre blinklys i front (den i fangeren) - Venstre baklys (blink,brems, park. Er det noen som vil bli kvitt dette for en liten slant og bor i Oslo-området, evt ut mot Lillestrøm ? I så fall PM meg. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 du kan kjope golfen min for vrakpanten, der er alle delene du trenger!! Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 det er jo helt klart at dette er din skyld...... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg