Gå til innhold

Volvo 240 DL Sub kasse

Ranger emnet

FireBlazt

Anbefalte innlegg

Nokken som kan lage tegning til en bass kasse som passe disse målene og 2stk 15" Cerwinvega Stroker pro subber, specs:

Peak Power: 4000 watts

Sens: 88dB 1w/1m

Mounting Diameter: 14"

Mounting Depth: 11"

Weight: 79lbs

volvo_bak_m%e5l.jpg

Kassa bør heldst ikke bære så stor at den ligger over luka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørst jo om du skal ha lukket eller porta kasse det og hvor stort volum elementene krever. Stikk innom Hansen radio så treffer du sikkert etpar folk som kan hjelpe deg med både byggetips, koblingsmateriell og andre tips og råd. Håper du har dynamo og forsterker som er voksne nok til å dra dette. Strokerne vil nok trives med ca 1500W hver tenker jeg. Og da snakker jeg ikke "lekewatt". TRU's hammerserie er noe som slår meg når jeg hører Stroker, hmmmm....

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerwin vega Stroker pro koster kr 10 999 for 12" og 12 998,- for 15"

og her burde du nok fore på med mye forsterker kraft.

bare til opplysning så har jeg ikke fått vite "optimal" kasse til stroker pro enda. Cerwin driver å lager forslag nå i disse dager. de har akkurat blirr ferdig med kassa til å frakte den i. vanlig papp eske var ikke sterk nok, så det ble trekasse.

mvh

CV pusher'n:D

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, veit heller ikje ka kassevolumet skal være sjøl. håpte på at nokken av dokker visste det :P

Hvis de 15" trenger for stor kasse så blir det enten 10" eller vanlige strokere.

(har ikje kjøpt dem enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider