DFR Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Er ikke noen stor prestasjon akkurat det her men jeg fikk bare så veldig lyst å vise fatter'n at den ur-triste familieslitern vår faktisk kan bli litt fin (ikke noe imot Opel, bare så det er sagt) Kom gjerne med kommentarer...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Ble kul den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Den ellers så triste Omegaen blei fet den, men syns fortsatt at vi bør bruke den opp på jordet snart:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by -TS- Den ellers så triste Omegaen blei fet den, men syns fortsatt at vi bør bruke den opp på jordet snart:D Hehe ja blir fett det, kanskje jeg skal modde'n om til "jordebil-edition"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by DFR Hehe ja blir fett det, kanskje jeg skal modde'n om til "jordebil-edition"... Det bare MÅ gjøres!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Ble jo clean og bra den bilen. Og det koster vel ikke allverden å få den slik? Spørs om det er verdt å bruke pengene på den da. Men å få sin far til å koste på seg et lite "midtlivskrise - objekt" er jo ingen dum ide. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Nei det kan vel ikke koste allverdens penger, men fatter'n gidder ikke å koste på denne annet enn rustfjerner:D Så derfor ble forslaget mitt om dobbelturbo og 1000hk fort nedstemt ...skjønner ikke hvorfor det...?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Dobbelturbo var vel litt vel langt inn i drømme land, men kan du ikke slenge oppi en av de utallige V8'ene til onkelen din. Og så kan vi ta den med på jordet?:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 den som bruker opp en så pen bil på jordet, skal jeg personlig drepe.. da kjøper heller jeg den.. :D ps. mod'en ble bra den :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Nei er litt dumt å herpe den når det er såpass mye igjen av den men når den har gjort sitt som den evige trofaste familebilen den er, så mente fatter'n at jeg skulle få den som jordebil... :D gleder seg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 det var engentlig ikke så stor forkjell. Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg