Manuell Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 roger.. noen som er inntreserte? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 send meg pm.. jeg er intr i felga Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Flasher send meg pm.. jeg er intr i felga Du har PM!!!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hvor mye for girkassa? Hvor befinner det seg? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Nalletiger Hvor mye for girkassa? Hvor befinner det seg? befinner seg på nesodden utafor oslo.. kom med et bud.. er en som kanskje skal kjøpe hele bilen for 3 lapper.. 1500 i vrakpant og så får han motor og kassa for 1500.. +++++ gi meg ett bedre bud så får du den på dagen.. bilen er fullt kjørbar med skilter.. veiavgift og eu ok.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg