kallemannen Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 lurte på om noen har noen erfaringer med chipping av Audi sin 1,9 TDi motor?? vurderer å chippe min, men vil gjerne høre hvilke erfaringer andre har på området. hvor dere har kjøpt, hvordan bil går etterpå osv.. Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hei du!:D pappa har chippe en slik en..eller, det vil si, en passat tdi, den me 130hk orginalt..resultatet ble helt fantastisk..vi har 4motion på denne her, å trøkker du hardt nok på gassen, spinner den på alle fire, enorme krefter:) vi fikk vel 170-180 hk i den, å 390 nm! såå, d vil jeg så absolutt anbefale:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Har chippet min A4 tdi. Orginalt 110 hk/325NM. Oettinger chip og åpent filter. Gjort i Tyskland før jeg hentet den. 135hk/290NM merker god forskjell fra en som er orginal. Holder godt følge med A4 1.8t!! Har er ramair filter tilsalgs oxo! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47570&highlight=ramair Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallemannen Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Takk for svar! hvis det er noen fler som har chippet og vil fortelle litt om det er det bare å legge inn en ny tråd KHE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Kan ikke si noe annet enn at det anbefales. Som å få ny bil. Blir en helt annen effektkurve, 1800rpm som har du så å si alle hestene tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Noen som vet hvordan dette blir på VW og audi sin 2.0TDI-motor? Den med 140hk orginalt? Pris? Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Har chippet min A4 tdi. Orginalt 110 hk/325NM. Oettinger chip og åpent filter. Gjort i Tyskland før jeg hentet den. 135hk/290NM merker god forskjell fra en som er orginal. Jørn Fikk du lavere dreiemoment, eller bare trykkleif? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 2,0TDi`en kan du trimme med chip til ca 180hk, og 400nm. Koster 8000,- hos TS Racing Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Øyvind.H Fikk du lavere dreiemoment, eller bare trykkleif? Trur han bomma litt..meine di har 290nm orginalt, å at han fekk 325 itte han chippa an:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by ailenrock Trur han bomma litt..meine di har 290nm orginalt, å at han fekk 325 itte han chippa an:) Feil.... Det er samme motoren som jeg har. Org 110hk/235 Nm. Jeg har chip i min og har nå 145 hk/320Nm. Anbefales varmt, og som sagt her.....blir helt ny bil ;) Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg