Gå til innhold

Konkuranse 16#

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

der må jeg nok skuffe dere...

jeg har ikke copypasta verken fronten eller sideskjørtet.. men, jeg så den modden til han fyren på ei side og syntes den var noe innisvartens rå... så; jeg har brusha den fronten og sideskjørtet så likt som jeg klarte til den subaruen!!!

det kan da ikke være ulovlig.. eller??

synes ikke det er å stjele når jeg har laga den selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, feil det også;) ...

jeg har brusha alt.. hvis du ser skikkelig nøye så ser du sikkert noen kvalitetsforskjeller, da han som lagde subaruen er en hel kjempedel bedre...

men det er vel ikke særlig poulært å ha samme fronten uanett om den er CP eller brusha.. så lenge den er lik..

kan sikkert skifte den...

men husk: alt er brusha.. første gang jeg har fått det til å se litt bra ut.. men brukte hans som mal da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du zoomer inn på delene så er mine mye mer slurvete... (bevis på at det ikke er CP)..

og, jeg valgte å bruke en mal for å lære meg noen "belysnings-triks"... alle gangene jeg har prøvd å lage en fanger selv ser den bare helt syk ut.. men nå, hehe, føler jeg at jeg har lært litt..

forresten; for ikke at folk skal tro at det er copypaste og for ikke å gjøre han fyren sinna....

så ommøblerer jeg på fronten...

så blir alle glade:)

en gang i ...morgen?... så er det sikkert et nytt bilde ute med en ny front.... i alle fall litt facelift på den... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-ecutioner

Du har da fortsatt brukt hans side vent?:rolleyes:

 

jeg har aldri brukt noen av hans deler...

jeg har laga deler som ligner... og sideventen er ikke helt lik... men hva faen...jeg kan sikkert omøblere litt på den også når jeg nå først er i farta...:)

da, vil jeg ikke ha mer pes om detta... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve og bli ferdig med en av disse konkuransene for engangs skyld jeg også kanskje...

 

Min wip ihvertfall:

wip.jpg

 

Var litt uvanlige vunkler bilene står i, har vanskeligheter med og finne felger o.l. jeg :rolleyes:

 

Første gang jeg prøver og endre noe litt mer drastisk på biler så bare si hva som er dårlig eller evt. bra ;)

 

mvh

Kim Ståle

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

 

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår