FOBO Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Personerlig så har jeg kunn kommet til 26%, men skal ned og spille litt igjenn strax... hadde vært litt morro å vite hvor langt folk har kommet på det spillet :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Har hatt spillet lenge nå. Kjøpte det med en gang det kom ut. Men har ikke gjennomført mer enn ca 55% av spillet. Mye igjen her ja!! :D Men er kjedelig å kjøre de lange løpene..blir så trøtt.. Og å sovne bak rattet er ingen god idè... :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by NoLimit Og å sovne bak rattet er ingen god idè... :rolleyes: :D Det blir fort stygt når man sovner bak rattet på GT ja lol Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by NoLimit Har hatt spillet lenge nå. Kjøpte det med en gang det kom ut. Men har ikke gjennomført mer enn ca 55% av spillet. Mye igjen her ja!! :D Men er kjedelig å kjøre de lange løpene..blir så trøtt.. Og å sovne bak rattet er ingen god idè... :rolleyes: :D hehe NEI blir ikke lei de 100laps banene vel, de tar jo faen meg 2 timer og klare da... litt kjipt å ikke kunne save midt i løpet da ja Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Det blir fort stygt når man sovner bak rattet på GT ja lol Ja det kan fort skje stygge ulykker da. Men så er jo bilene i GT3 engang slik da at man slipper å rette stygge bulker på bilen. lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by NoLimit Ja det kan fort skje stygge ulykker da. Men så er jo bilene i GT3 engang slik da at man slipper å rette stygge bulker på bilen. lol lol lol lol lol Det må jo være fordi man skal kunne fullføre endurance løpene selv om man sovner lol Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 jeg har vel 68% det var ikke så mye som skulle til Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 99,xx % Plages som f... med Complex String på Arcade. Umulig! Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 ca 70 % tror jeg.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 forsatt 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Jeg bodde på Folkehøyskole i fjor. Så sammen av oss gutta der oppe så greide vi 100%. Så solgte jeg PS2 til ei veninne av meg. Noen som vil kjøpe savegame? :D Drømmen er vel en Escudo tenker jeg. :D Spillet blir såre enkelt når man får formel-1 bilene tilgjengelig. Den største utfordringen blir vel å gjennomføre Endurance race og alle sertifikatene med gull. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg