FOBO Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Er det noen mulighet for å få farget stoffet i interiøret i bilen? Jeg er ikke så sugen på å trekke om på dørane, så jeg lurte på om det er noen mulighet for eksempel " vannfastmaling og en svamp som du bare drar over så fargen setter seg i stoffet" eller noe sånt noe.... noen som veit om noe i den duren går ann? eller så får jeg bare bite i det sure eplet og trekke om Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Du kan jo prøve, og hvis det ikke blir pent, så trekker du om. Uansett har du ingenting å tape. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 MHW har lakk til tekstil seter. Den er kun sort og koster noe slikt som 300,- boksen. Den er PERMANENT :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Man får kjøpt tekstil spray på Bil Xtra sjapper. Kun sort! Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 spør billakspesialisten på santanshaugen har alt innen billakk Siter sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg