HKS Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Selger min svarte sparco pro2000 stol, helt svart, kjøpt nytt for to måneder siden for 4700 kr,Fia ok. Gi bud understell har eg ikke. eg holder til 3 mil fra bergen, men kan sendes om nødvendig, send pm Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 ca pris? Høres ut som dyr innpris for deg, men men... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth_pia Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by CorraDon ca pris? Høres ut som dyr innpris for deg, men men... Litt off-topic da: Men hvor får du de så mye billigere? Siter http://WWW.CRAZY-RACING.COM Polo MPI, mye morro for 6dl på mila... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 anyone? 3500kr....... Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 come on! 3200...:rolleyes: Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 litt kjedelig å kjøpe 1 stol da.. folk vil vel helst ha 2? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 nessssj..drit i passasjeren;) Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 jeg skal ha stolen men får jo fan ikke tak i deg Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg