ArraKiss Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Bilder ligger her-----> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41628 Prøver meg igjen! Bilen MÅ vekk grunnet huskjøp, Alle bud mottas:) Bilen er eid av entusiast! -1995 1.8 20V 125Hk 92Kw -188 000Km -Klima automatic. -el.soltak -el.speil -oppvarmet sidespeil -Full RS4 Rieger/Seidl styling (Montert og lakkert 2003/2004) -Helt nye 18" ALutec Kyro m/225/40 dekk (Kjøpt Mai 2004) -Montert 2000 -Facelift lykter 2004 -Tonede ruter -Lexus baklykter -Chrome intrumentringer -S2 skinnratt -H&R 60/40 senket -Galvanisert karroseri -Påkostet 60 000 siste året (bl.a nye H&R dempere, div. filter, plugger,styling osv osv.) -Regreim. skiftet på 126.000 -Montert dekor v/norsk dekorservice denne sommeren -Ikke vinterkjørt med styling -Skiftet olje hver 5 000km -Masse kvitteringer på utført arbeid og nye deler. -Delvis S.hefte -KUN 2 eiere -18" Carlsson alufelger følger også med! (vinterfelger!?) -Privatimport, kjøpt av min stefar. Tilstandsrapport foreligger. Noe småfiks som fikses lett. (Bytte termostat og ett ytre endeledd) Dersom småplukket fikses blir det ett tillegg på prisen, dersom den skal selges slik den er blir prisen 125.000,- MEGET pen og sjelden lakk (amazonasgrønn perleeffekt) og bilen er 100% rustfri! Vekker UFATTELIG mye oppmerksomhet!! send en pm eller mail til: mhauglie@hotmail.com Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Bump! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriken Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 115 000,- og eg er veldig interresert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 BarabamadaBump! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Innbytte.. 15k imellom ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Fikk bud på 125K igår så da blir det litt lite med 15K imellom... Men jeg er uansett veldig intr i den bilen din! Mulighet for å komme å kikke en dag? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by ArraKiss Fikk bud på 125K igår så da blir det litt lite med 15K imellom... Men jeg er uansett veldig intr i den bilen din! Mulighet for å komme å kikke en dag? Jepp.. Du fikk jo full Spec-liste her om dagen, så du vet jo alt som er gjort med den.. Bare å ringe meg, så møter jeg opp.. Passer best idag eller imorgen da jeg har fri fra jobben.. Jobber kvelden onsdag-fredag.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Imorgen er glimrende, jeg har fri selv da! Du bor på Jessheim ikkesant? Kan ta et besøk til søstra mi samtidig da å møte deg et sted i sentrum der eller no! Men jeg kan ringe imorgen!? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Ring meg imorgen du, så avtaler vi nærmere.. 91-61-42-41.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 SOLGT!!!!!! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Bare å handle civic da?.. Hehe.. Kommer du idag ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 hehe..flere som går fra audi a4 1.8 til honda civic 1.5 Lsi ja.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Var å så på den nå... über tøff bil som lå godt å veien å god å kjøre! Noe heeeelt annet enn Audi, er ikke umulig det blir kjøp :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by ArraKiss Noe heeeelt annet enn Audi Jepp! Helt enig! På både positiv og negativ måte. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg