colle Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 brukte ikke så mye tid på denne....ble ikke fornøyd egentlig...men hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 egentlig syntes jeg den var litt... fake :rolleyes: Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 beklager men jeg likte ikke helt den der..veldig mange steder hvor den er blurra osv..felgene er for store og nederste del av fangern bak er skjev... btw..hvor fant du de baklyktene?? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Nobel M14 eller den ferdigstyla MGen på dieselstation..husker ikke helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by colle men hva syns dere? ..at det er en grunn til at tyskere ikke lager månebiler. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by L-Jay egentlig syntes jeg den var litt fin, men den var litt fake her og der men egenlig en fin brushing... forresten har du en link til tutorial til brushing :P Må si at du er flink til å bumpe gamle poster:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg