Marius Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 hei ja.. Har kjøpt meg en slik en da. Den var veldig billig så jeg klinte til. Noen som har orginale demper og fjærer liggende? Har forøvrig en 4-2-1 manifold på bilen også. Hvis noen kan gi meg en orginalmanifold og litt penger i mellom så hadde det vært fint. Det samme kan gjøres dersom du har orginalfjærer og dempere på bilen men vil ha gule koni med 60mm senking forand og 40mm bak. tjoohei.. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Har originale fjærer/dempere.. riktignok te 1,4.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Har også originale fjærer/dempere som står på en '96 1,6 CC, men jeg bor litt langt unna:( Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by G_Yog Har originale fjærer/dempere.. riktignok te 1,4.. Er det noe forskjell på de? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 jeg har også orginale fjører å 3 stk org.dempere liggende... riktignok til 16v... om det er forskjell vet jeg ikke...... heller tvilsomt!? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Jeg har to orginale bakdempere.. Trenger minimum 2 frontdempere og 4 orginale fjærer. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Hvorfor skal du bytte?? mangler du papirer? Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by marius Jeg har to orginale bakdempere.. Trenger minimum 2 frontdempere og 4 orginale fjærer. send meg en pm viss du vil ha.... Bor riktignok i Haugesund men frakt å slike ting skal nok gå greit... så skriv en beskjed viss du ikke får tak i noen som bor nærmere :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Har orginale fjører.. Men fraktsmessi er jeg i samme båt som Haugesund.. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by toomuch Hvorfor skal du bytte?? mangler du papirer? Nei men jeg liker ikke komforten i 60mm demping og gule koni :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Jeg bor jo ikke langt unna.. om du vil bytte er det bare å komme.. Send meg pm da.. er nok likt på 1,4 og 1,6.. hvor gamle er dempera og fjæra du vil bytte bort..?? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Jeg har også alle dempere og fjærer liggende....og brodern fyker stadig mellom Oslo og Larvik så frakt er egentlig ikke noe prob men jeg har jo ikke brukt for det du har da........ Men du kan få mitt for en billig penge(hadde tenkt å ha det liggende men det er vel ingen vits).... Hva slags manifold var det? Hva vil det si?????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crockett Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Hei! Det vil se en grenrørsmanifold som går fra 4 til 2 til 1 rør. Like lange rør på manifolden. Har også trimkam med justerbart kamdrev om noen vil bytte med litt penger i mellom. Hilsen Marius logget inn som Crockett Siter Toyota Avensis `02 (Drittbil!) x-Volvo V40 `99 x-Nissan Primera SRI `96 x-Nissan Sunny SR `95 x-Corvette `84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg