Gå til innhold

Ingen "der ute" som har Toledo?

Ranger emnet


VeGGiz

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Kjøper Toledo av første generasjon om få dager, allerede tatt den i bruk!! ME LIKE!!

 

1997 Toledo SXE TDi, sparebøsse på hjul. Vært nede i 0.36 på ren langkjøring med den. Si ifra hvis noen finner noe morsom styling da!

 

Har planer.. Står på små 14-tommere nå. Skal nok opp, men veit ikke om det blir så mange hakk, skal jo være bruksbil dette her. Videre blir det sannsynligvis bytta en skjerm, og i den forbindelse kommer det ny lakk litt her og der vil jeg tro.

 

Ble nevnt vannlekkasje... Har en følelse av at det kommer inn vann i bilen, hvor leiter jeg? Baklyktene skal være tetta, der kom det nemlig inn etter at bilen var til lakkering, råttent karosseriverksted..

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei, er det noen som holder på med toledo enda? Har nettopp kjøpt en og trenger alltid gode råd.. Venter nå om dagene på 55mm senking, lurer om det går når jeg skal ha på 17" :P ;P kan tenkes jeg må ned på 16" :/ men men.. har foresten selv modda grill, effekt anlegg hele veien, sportsluftfilter, "ekte" xenon og masser av lyd inne i bilen:P :D

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Hei, fine biler dette her,

de har litt ting til de på BSbildeler, se linken..

 

BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita

 

Gleder meg til og se den med senk og nye felger, det gjør så mye med en bil

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår