Gå til innhold

*te sals...

Ranger emnet


hakke

Anbefalte innlegg

Jasså....fikk ikke bilen nok oppmerksomhet på Lørdag så du skal bytte den ut????? (he he bare kødder)

 

Jeg så bilen "live" på Lørdag og det er en pen bil ja!!!!!!!!

(jeg skulle gjerne hatt bakluka di tenkte jeg når jeg tok bilde av den......)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

Jasså....fikk ikke bilen nok oppmerksomhet på Lørdag så du skal bytte den ut????? (he he bare kødder)

 

Jeg så bilen "live" på Lørdag og det er en pen bil ja!!!!!!!!

(jeg skulle gjerne hatt bakluka di tenkte jeg når jeg tok bilde av den......)

 

joa takk får go orda !

 

har VELDIG lyst på en bil med litt mer bakke-klaring....

MANGE ville vel hatt det enda lavere, men jeg er litt lei(sliten)... hver nye rute er jo en prøvelse i konsentrasjon jo... har hattn på veien i to sommere nå. :)

 

ps. bilen din så veldig bra ut!!!

sh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!!!!

 

Eh...hvorfor ikke bygge den om å heve den.......ku fanger osv....Eneste Polo Allroad i Norge.........(det var en spøk!)

 

Ang lav bil...derfor tok jeg bare 40mm senking pga ville slippe det problemet og har planer om å bygge ned front og ass med noe som kan hurtigkobles/skrus av på det hvite halvåret..........

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

Takker!!!!

 

Eh...hvorfor ikke bygge den om å heve den.......ku fanger osv....Eneste Polo Allroad i Norge.........(det var en spøk!)

 

Ang lav bil...derfor tok jeg bare 40mm senking pga ville slippe det problemet og har planer om å bygge ned front og ass med noe som kan hurtigkobles/skrus av på det hvite halvåret..........

:) hehe. tenkte ikke akkurat på vinterhalvåret når jeg... lagde leppene... / var bare å få valsa/dratt ut skjermene så bilen kunne senkes mest mulig.... (er redd får å ta skjermene hvis jeg senker mer ... :)

sh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår