funkes Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by boramannen Den er nå trimmet og har passert 300 hk. Det skal ikke akkurat mye til, da de alle 6'erne som Ralliart UK har målt effekt i har hatt opp mot 300hk ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by frank-roar Har sett en svart evo 6 med hvite felger i østfold orådet for litt siden..Noen som har noe info om den?? Nå vet jeg ikke helt hvor denne er fra, men er sort med hvite felgs Den er tilsalgs! ganske pen bil:P Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by SunIx^ Så en sølv grå evo i Bodø her om dagen, vet ikke hvilket nr men den er høvelig ny....:eek: Var en sølv Evo6 som prøvde å følge etter meg i sommer fra Tromsø.Det varte ikke lenge gitt.Kan det ha vært den samme? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Viking067 Var en sølv Evo6 som prøvde å følge etter meg i sommer fra Tromsø.Det varte ikke lenge gitt.Kan det ha vært den samme? Det er gått mulig. Feit bil iallefall :-> Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by realace Etter det jeg har hørt er den beslaglagt av toll/politi etter "missbruk" av prøveskilter.... Btw Stephan... hadde du vært litt raskere på lånke kunne du ha fått tatt bilder min oxo.. :) Mvh Jau.. hehe.. blir helt sikkert en dag:D ;) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Zenith Nå vet jeg ikke helt hvor denne er fra, men er sort med hvite felgs Den er tilsalgs! ganske pen bil:P Det var ei rå øse. Jeg har lovet meg selv at jeg skal eie en Evo VI før jeg havner under torva! Deilige biler :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Det går en svart evo 8 i tromsø, eies hvistnok av samme fyrn som eier bilstereospesialisten i tromsø. etter det jeg har hørt er det 300-400 hk i denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Hans Går en i larvik også.. Sett den nesten hver dag denna uka.. Er vel to 6ere i larvik, den røde til Bach og en sølv/grå farga som eies av en av de som driver balkan greia ( den skal visst være ganske hardt trimma fra prospeed ) Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by bmw-styling Det var ei rå øse. Jeg har lovet meg selv at jeg skal eie en Evo VI før jeg havner under torva! Da er nok vi i samme klasse der.. ;) ;) Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Observert 1 stk Rød i kongsberg en del ganger, vet ikke om den holder til der, men som sagt har sett den parkert der også. Men det er en gooood stund siden. Lenge siden jeg har vært i dem traktene.. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank-roar Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Er den svarte som det er bilde av her trimmet??ligner på den jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 En blå Evo 7 som jeg har sett komme sladdende i Hamar området nylig... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Nalletiger En blå Evo 7 som jeg har sett komme sladdende i Hamar området nylig... Når? Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Grua-Auto har tatt inn 2 stk evo 8 demobiler, en svart og en rød, sistenevnte står fortsatt i lokalene til Grua-Auto til salgs, den første (Svarte) har sønn av eier av Grua-Auto "kjøpt". Mann på 20 år fra Grua :) Den røde er orginal, mens den svarte er litt "oppjåla". sånn motor messig. Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg