ArraKiss Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Noen som veit om disse pærene som sitter bak speedo'n selges på Møller... evt andre steder? Pris? Ørsmå Osram pærer på 2v. Byttet til Chromeringer idag å da sjekket jeg over å fant et par som var gått.... Tips mottas Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Tror Møller selger ja, du har vel samme type pære som meg: Små osram i grønn sokkel? Mine kostet vel ca. 10kr per stk. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Stemmer.. de er små med grønn sokkel.. regner med det er samme! Da suser jeg ned dit imorra... takk takk:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg