Gå til innhold

Passat med dobble enderør ?

Ranger emnet


JungHanz

Anbefalte innlegg

Har lyst til å skifte ut bakre eksospotta min, til ei med dobble utløps rør.

Den orginale som sitter der og skrår ut til venstre er så gørr og lager så si ikke noe lyd i det hele tatt.

Men det er jo noen problemer som oppstår, det at potta skrår mot venstre er jo noe dritt. Man kan ikke kjøpe ei universal potte å bare montere den etter som at den da vill komme atti bakfangere. Er det noen som har noen tips ? Har sett flere Passater med dobble enderør, men vet liksom ikke hvor de har kjøpt pottene hen.

Legger ved et bilde av bilen min med orginal potta.....

DSC01505.jpg

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JungHanz

Har du et bilde du kan slenge ut ? Er det eksos anlegget du kjøpte på mekonomen til Passat 35i, eller det det slik universal dritt ? Skrår potta ut bak ?

 

jeg har sett på akuratt det samme.. ende røret på simons opplegge er jo så pynglete syns jeg..

 

men du kan kjøpe på å sveise på. hvsi det går ann og få rett ut av bak dempern, som e tru går... prata med en som hadde kjøpt på torshov potte og hatt på, kan du jo kjøpe den med 2 rør ut på torsov. . den har e litt lyst på (cheron har også lyst på den.. hehe)

 

den er ca 20cm brei foresten bakerst og det passe så og si akuratt inn i utkuttinga i fangern..

 

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på den torshov potta, men om man skal bruke den må man lage en elle annen sving på røret, og det vet jeg ikke om det er plass til...

Har ikke fått tatt mål enda.

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår