ozzy Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 herrigud slutt å lag diskusjoner om respekt for andres ting, må vel de som gjør det bestemme selv vel!!!!! greit at man diskuterer det med grisekjøring i 50-sonen, men slutt med det andre pisspreiket. hehehe ikke bestefilmen jeg har sett, men har en følelse av at dere som lagde den hadde det jævlig gøy :D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by Tape-R hmmmm hva var så kult med den toyotan der da? :rolleyes: Omtrent det samme som min;) Den fløy da;) Toppfart 160. DX Power lol Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Man kødder ikke med DX! Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa16V Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Nei det e ikkje den beste filmen.. Men me hadde det skamm kjekt:D Kommer kanskje flere filmer MVH NR. 1 Driver Siter Opel Vecra B 1,6GL 16V Opel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by ozzy herrigud slutt å lag diskusjoner om respekt for andres ting, må vel de som gjør det bestemme selv vel!!!!! Herregud, det må vel de som starter diskusjoner bestemme selv! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa16V Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Nå er det endelig klart, eg har rett og dåkke har feil.. hehe.. neida! Barra komm me meiningane dåkkas, men ikkje komm me någen moral prekenar:D Dåkke vet lika godt så meg at detta e kjekt:rolleyes: Elle ka? MVH Nr.1 Driver Siter Opel Vecra B 1,6GL 16V Opel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg