Bauer Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 ja det er helt i orden for meg det... Har vært flere som har sett på den nå :) Så jeg tror du må forte deg litt! Golf 2? neitakk.. skal ha en bil med servo, elvinduer osv *drømme* :P:P Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 jeg kjøpte fra en passat ( og klokka passer til 2`ern), med km.stand 83.000 ( synes det var litt artig). Ville bare si at de har en golf 1 der ( med helt interiør), og at jeg fikk en klokkeboks for en 50-lapp enten til deg eller han som kjøper bilen ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Golfen er fortsatt tilsalgs! Bare å ringe! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg