Gå til innhold

Datamaskinproblemer

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Her om dagen skjedde noe dritt med maskinen. Plutselig ble skjermen full av grønne og rosae striper. Dette har skjedd før, men da retta det på seg etter en restart. Ikke denna gangen. Har mest lyst å kjøre over maskinen, men tenkte jeg skulle høre om det var noen smarte folk der ute først. Må få maskinen i gang, har desperaaat lyst å spille betaversonen av GTA: San Andreas på ps2 emulator!

 

Edit: Retta skrivefeilene. Litt stress når jeg skreiv det.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det høres ut som skjermkortet ditt som har fått seg ett kick.. artifacts.. trolig at det kan være av dårlig loddepunkter som har blitt værre, eller at det rett og slett er for varmt...

 

 

Dette er med forbehold om at det ikke er software feil eller lignende.

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

Må få maskinen i gang, har desperaaat lyst å spille betaversonen av GTA: San Andreas på ps2 emulator!

 

Var dette det siste du prøvde på før du fikk problemer? Jeg spør fordi det finnes ingen GTA:SA beta og heller ingen fungerende PS2 emulator. Så programmer som påstår at de kan gi deg slike muligheter er 100% sikkert virus eller ormer.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår