BOS Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Har nylig kjøpt meg en '88 Golf med 1,8 monojet motor. Kjøpte bilen som dele bil, men lurte litt på å sette den i stand igjen. Bensin pumpe virket ikke. Fått tak i ny pumpe som virker, men det virker som den bare virker i blant, er det noen rele til pumpa? Bilen starter veldig lett da den starter, når han ikke starter virker det som det ikke går strøm bak til pumpa(pumpa i tanken). Noen som kan hjelpe meg litt med dette? Også lurer jeg litt på disse motorene, monojet, k-jet osv. Hva hvor og når kom de forskjellige motorene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 monojet er elektronisk forgasser, og har bens pumpe og rele på samme måte som k-jetronic. sjekk at pumpene (tank + under bilen) har 12v.. eventuelt lag deg en lask på benspumpereleet (nr 2) og sjekk om du får liv i dem. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Da løper jeg ut å prøver på det. Takk for et raskt svar, og håper jeg for liv i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg