Richard Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Spesiel org farge, Blå/Lilla, Full Rieger GTS kit, Lyst crem skinn, Nytt senkesett, nye bremser, ny cab 2004, for mye og skrive...ring heller. Bilen er i meget bra stand! Noen bilder finner du her: Bilder BMW 325i Cab Er du interessert kan jeg sende bilder på mail. Pris : 89 000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Fargen er forresten : Royal Blue met. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Fikk lyst på den med en gang, jævli vakker den. Har en 93 320i men hadde ikke tenkt og kvitte meg med den med en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Ikke bytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 blir nok en litt annen prisklasse på min, er nye 18 toms felger, senket 60-40 (ikke montert enda) e46 m3 front, STORT stereo m/ focal, rockford, kicker, cadence i tillegg til spesiallbygde dørsider av anders fleicher. bilen er burgunder og godt 140 000 m/ komplett servicehefte, 1 eier i tyskland og jeg er den andre i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Ny pris : 79 000.- Grunnet utelandsreise. Ikke innbytte/bytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doomguard Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 bilde av fronten? Siter Er på jakt etter 2.3 liter 16v mercedes 190e. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hvor i Rogaland står bilen, kanskje interessert. Når reise du? Tenkte kanskje å kommet å sett på den. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Rust ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Jeg holder til i Sandnes i Rogaland, og jeg reiser om 10 dager. Bilen er helt støken under og i kanaler, det finnes kanskje en liten overflate rust hvis du leter lenge nok. Jeg skal få tatt flere bilder av bilen så fort jeg kan. Den er nå på verksted for å få fikset en brest og steinsprut i front støtfangeren. Hvis noen vil komme å se og ta en prøvetur er det bare å ringe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg