Gå til innhold

Sunny n14 95mod

-=hApl0s=-

Anbefalte innlegg

Hei alle som gidder og kikke;) Trenger noen ide`er om hva jeg skal gjøre med bilen min den ser helt herpa ut nå,snart kjørt den til vrak,nei vent litt gjore det nesten i vinter :rolleyes: Nå som den ruller og går igjen ville jeg gjerne shina den opp litt og det finnes så få forumer og deler til sunny n14,har lagt inn en fårespørsel på deler forumet her om ting jeg trenger,men ville gjerne hatt innspill og bilder om ide`er jeg kan gjøre,som feks veit noen ossen man får farga dashen?hadde vert fett og fiksa den i en annen farge enn det kjipe svarte som er der heheh :D

M.v.h

babyhmm?Mortenbabyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mentos

du har en '95 modell som du nesten har kjørt død? shame on you! Jeg syns du skal kjøre ricer helt ut med dekaler, neon og felger som skraper når du svinger!! :D Btw. hvis du vil selge motoren din så si ifra ;) jeg vil ha injection! *vroom*

Ja veit giddalaus og arbeidsledig er en farlig kombinasjon for stakars helsa på bilen hehe,nehei selger ikke motoren min da hehe står ikke fred flintstone i panna mi heller :P

Den er bare kosmetisk død da hehe trenger litt lakk,ringt og hørt på priser så er bare og begynne og spare nå :cool:

ricer? hva mener du med det??

Men mye bra SR motorer på høggeriene i buskerud iaff da kan jo skjekke der

;)

mer lyst på gti jeg da eller egentlig gti-R og pimpe den opp heheh men blir for dyrt før ny jobb hehhe:mad:

M.v.h

babyhmm?Mortenbabyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst, du vet om høggerier med SR motorer? Har du nummere til noen? jeg vil ha litt mer futt i sunnyen min :)

sjekk ut http://www.bruktbildeler.com/ søk på hel bil,ellers prøv og ring rundt til de forskjellige stedene,ikke alltid like oppdatert der :D de fleste sunny SR som kommer dit er bare kosmetiske vrak men teknisk god stand som motor osv om den ikke er ihjelkjørt da :P lett for det hehe

M.v.h

babyhmm?Mortenbabyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

seriøst, du vet om høggerier med SR motorer? Har du nummere til noen? jeg vil ha litt mer futt i sunnyen min :)

Har forhørt meg litt med Nissan..

Det er 102 hk i slx motorene også. eller så var det 90 hk frem til 92. Etter det er det samme motor som SR.

Jeg kjøpte meg en SR i går, og dama sin 1.4 går omtrent like bra.. merker ikke stor forskjell..

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

SR og SLX har samme motor med forskjellig topp. SR og SLX fra 93 og oppover har innsprøytningsmotor. 91-92 har forgasser.

Det kan fort bli litt vanskelig å skjønne om man snakker om motortype eller bil, så jeg ble litt overraska da -=hApl0s=- sa han visste om SR motorer! Tenkte øyeblikkelig på SR20DE motorer som bare lå rundt og slang på NORSKE høggerier... skjønte fort etter innlegget at det var snakk om motorer fra SR biler ;)

Anyways, har hatt ringerunde på høggerier i det siste, det er 2 registrerte høggerier som har SR biler inne. Den ene er strippet for det meste, vinge, motor, interiør, rattet er også bøyd :P

Får ikke svar hos den andre :D men SR går fort, veldig fort. Så en parkert noen mil utenfor K.vinger her om dagen, neeesten så jeg besøkte eieren for å gjøre en handel :P Hvis jeg ikke får baklukevinge snart kreperer jeg.... i must have it.

- 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna

x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider