Gimly Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 trenger litt hjelp jeg. når jeg skrur opp lyden på litt over 25volum. så begynner høytalrane å spille ujavnt, de spiller 1 tone også blir det stille også spiller den litt til å så skjer det samme.. noen som veit hva det kan være så ikke vær redd for å si i fra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Høres nesten ut som at du spiller slik at det vrenger seg så mye av forsterkeren kutter eller noe slikt. Har du noen mere utfyllende opplysninger om anlegget ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimly Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 jeg har Pioneer spiller, også har jeg sony xpload frontset, sony xpload 6x9, sony xpload 12", kicker forsterker , og en sony xpload forsterker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Kan være noe med utgangene på spilleren siden all lyd forsvinner ved belastning ? Hva driver hva i anlegget ditt ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimly Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 kicker forsterkern tar bassern.. sony forsterkern tar frontsette og 6x9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Slår cd-spilleren seg av da? Hadde dårlig batteri og da slo spilleren min seg av hvis jeg spilte høyt. Dette skjedde oftere og oftere. Til slutt så fikk jeg ikke på spilleren, da var batteriet tomt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimly Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 nei den slår seg ikke av.. bare høytalrane som skrur seg av og på når jeg gir på litt med lyd.. men bassern dunker hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Gimly nei den slår seg ikke av.. bare høytalrane som skrur seg av og på når jeg gir på litt med lyd.. men bassern dunker hele tiden Se etter om Sony ampen har en protektion lampe/diode. Vil kanskje tro den blinker.... Har også en mistanke om at det kanskje ikke låter så spesielt bra, like før det kutter eller... Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimly Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 jeg har faktigs ikke sett etter det, men det kommer ikke no ulyder før det skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg