Joastarlet Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ikke jeg eller... Er igjen all carbonstøping. hehe Hadde planer og slenge den i lakkboksen og rekke det, men felga kommer ikke før jan/feb og da kunne jeg like så godt vente.. Hadde heller ikke tenkt til og lakere motorrommet, men har bestemt meg for og gjøre det ellers vet jeg at jeg vil angre! Nå er jo motoren ute, hvorfor ikke?! Pluss at jeg i nær framtid skal gå i gang med noe karbon deler.. Ses neste sesong.. Men nok OT;) Gleder meg til og inspisere tralla, den har blitt utrolig fet:thumb Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hadde planer og slenge den i lakkboksen og rekke det, men felga kommer ikke før jan/feb og da kunne jeg like så godt vente.. Hadde heller ikke tenkt til og lakere motorrommet, men har bestemt meg for og gjøre det ellers vet jeg at jeg vil angre! Nå er jo motoren ute, hvorfor ikke?!Pluss at jeg i nær framtid skal gå i gang med noe karbon deler.. Ses neste sesong.. Men nok OT;) Gleder meg til og inspisere tralla, den har blitt utrolig fet:thumb Joachim Takk =) Enig med deg, like greit å vente slik at det ikke blir noe stress-opplegg med et resultat man muligens ikke blir helt fornøyd med. Nå er den vasket og polert innvendig... Det var litt glatt på snøen på gårdsplassen, men fikk satt på den no 17'' vinterhjul jeg hadde liggende. Gikk greit. I morgen blir det utv. polering. Mye er gjort og det er litt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 "..fikk satt på den no 17'' vinterhjul jeg hadde liggende." Hehe..høres ut som du har flere par dekk og felger liggende og slenge enn du har kontroll på! Slik det ska være. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hehe..høres ut som du har flere par dekk og felger liggende og slenge enn du har kontroll på! Slik det ska være. Har noe liggende ja, men har kontroll... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Fant nye felger til 240'n / S40'n på Gatebilmessen i dag... Grunnet ekstrem god service av REALCAR kjøper jeg felger der. De er også de eneste i norden som klarer å skaffe slike felger jeg vil ha med rett boltsirkel og innpress. BRA! 240'n ble også kjørt i bremsebenken på messen i dag. Låt fint i hallen da =) Bilder: I gang.. Felgen, 8,5x19'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Fant nye felger til 240'n / S40'n på Gatebilmessen i dag...Grunnet ekstrem god service av REALCAR kjøper jeg felger der. De er også de eneste i norden som klarer å skaffe slike felger jeg vil ha med rett boltsirkel og innpress. BRA! 240'n ble også kjørt i bremsebenken på messen i dag. Låt fint i hallen da =) Bilder: I gang.. Felgen, 8,5x19'' tall? fine felger, veldig fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Denne benken viste presist det samme som Alf Eng's benk: 285hk / 320nm i motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Nice! Pene felger. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 innpress til 850 på de felga der vel? men vakke no race over dem da... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 kommer ikke over hvor fin bilen din er jeg ass... eneste volvoen som jeg faktisk syns er fet..! :respect Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 kentsor: Stemmer, ET40. Felgene skal i all hovedsak på den sorte S40'n min. Der blir de ekstremt fine, samt at jeg syntes de kledde 240'n også. R-felgene mine blir nå ute for salg. StrexX: Takk takk, alltid moro å få slike tilbakemeldinger =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 for all del er jo dritkule felger, men jeg syns at dem liksom ikke passer inn med buret og stuket du har på 240'n nå. sikkert steintøffe på 40'n. ser på bilder at du har fått grei showshine på kjerra... inspisere idag jeg... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 satan å de felga var bøse Anders! Riktig valg! men du skal vel ikke bruke de 19"erne på bane? de blir vel Show felger? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Fant nye felger til 240'n / S40'n på Gatebilmessen i dag...Grunnet ekstrem god service av REALCAR kjøper jeg felger der. De er også de eneste i norden som klarer å skaffe slike felger jeg vil ha med rett boltsirkel og innpress. BRA! 240'n ble også kjørt i bremsebenken på messen i dag. Låt fint i hallen da =) Bilder: I gang.. Felgen, 8,5x19'' Rått anders, helt rått :thumb Fine tall i benken og ûber nice felger det der ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 var på messa i dag.. kikke vel og lenge på bilen din... faen über nice! gromt med en såå strøken 240 uten snegle.. er i utgangspunktet ikke fan av volvo, men ser man denne bilen er man nødt til å like det.. Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg