Sportsvagnen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Fett, fett! Film hadde vært noe...prøve å filme litt på fredag jeg for min del=) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Godt drag i førr'n din Anders! Enda så var ikke vi over 5000Rpm! Blir ta'n av når den er innkjørt! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 I orden.. Blir stas å prøve den opp mot 7500 tenker jeg, skjer messom no etter 5000. Film kommer i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Gleder meg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Her er en liten forsmak, i bilder.. Som dere sikkert ikke ser, så er den litt lavere i år enn i fjord :D Registerreimdeksel er ikke montert enda, grunn: skal ta siste fininnstilling hos Alf på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 den motorn der blir like fersk som varme hvetebrød på fredan den gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det blir den :D Skal kjøres for egen maskin nedover til Alf (en kjøretur på ca. 2,5 timer). Ja, jeg skal kjøre alene nedover. Rister og spjerrer litt kan du si. Tenker jeg prøver hørselsvern med radio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Rent og pent. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Når blir det hvite blinkers på skjermen, da????? Og andre baklykter..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Takk.. Blir nok aldri det Petter... Kjører original stil der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Og det er det som gjør bilen din unik!:D Knalbra bilder, ser at den er noe lavere ja...blei rett og slett glad over å se bilen ute i friluft igjen! Og motorrommet har vel ikke blitt direkte styggere heller......:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Godt drag i førr'n din Anders! Enda så var ikke vi over 5000Rpm! Blir ta'n av når den er innkjørt! LarZen the man with the face?? hehe;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 detta var pent anders :) gleeeeder meg til fredan!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 detta var pent anders :)gleeeeder meg til fredan!! hvor mange ganger er det sagt nå? Nesten så du kan sette det i signaturen din trur jeg..hehe Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 men, anders, den kjølevifta di, hvordan fikk du den kappa til å passe så godt? og når er det vifta slår inn? temperatur altså. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg