Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 LOTTO millionnærer er ikke som andre millionnærer ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ser veldig bra ut dette her!!!!!!!! Litt mer ombygging enn forventet, eller?????? Bra det er noen som står på før TPC-treffet.... Gleder meg!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk for fine tilbakemeldinger :D Ang toppdekslet er det ikke no problem for meg å få blank skrift, en runde med rondellsliperen på skriften så er den blank :D Motorrommet har original lakk, bare tatt godt vare på :D Ang penger så er sparing et stikkord, IKKE no lån her nei!! Kjører nok uten hørselvern ned til skogen, greit å høre motoren også ;) Og det skal kjøres på banen! Gjort mye i dag nå, holdt på siden 1100 i dag :D Får jeg de siste delene er bilen startklar i morgen. Ble veldig mye mer ombygginger enn forventa! Alt er annerledes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Blei endel til slutt ja! Hehe. Blir nok en ganske annen bil på bane ennd et den var ifjord...syns den var hønnrå da jeg men..blir nok gåen noe grøvre nå trur jeg!:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk for fine tilbakemeldinger :D Ang toppdekslet er det ikke no problem for meg å få blank skrift, en runde med rondellsliperen på skriften så er den blank :D Motorrommet har original lakk, bare tatt godt vare på :D Ang penger så er sparing et stikkord, IKKE no lån her nei!! Kjører nok uten hørselvern ned til skogen, greit å høre motoren også ;) Og det skal kjøres på banen! Gjort mye i dag nå, holdt på siden 1100 i dag :D Får jeg de siste delene er bilen startklar i morgen. Ble veldig mye mer ombygginger enn forventa! Alt er annerledes! :D Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Funka da greit :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 hvor mange hk er det i den nå a? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Her er alternativene: (PS: Er fra første bremsing på motoren for ca et år siden) 266hk 272hk 279hk 285hk 293hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 okey, det er vel ikke mange som klarer å holde følge med deg da? Du er vel bare ute får å få napp da,hehe:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Skal ikke si det:P Prøve hvertfall, hehe Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 293 da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kommer tilbake med tall etter bremsingen som skjer fredag 26. mai :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ang. toppdeksel så høres det bra ut du! ;) Vil du ha svart, eller blir det blank skrift? Alt ser skikkelig knas ut. Satser vel på 300hk +! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 er det noe som har prøvd å hengt på deg da? trukke de har sjans mot din turbo motor:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvem snakker dere til nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg