Volvo240R Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Det er det! Man bygger ikke komfortbil med rallycrossmotor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hehe...sant så sant! Hørte lyden av webere idag..en Jetta med 2x45/45. Var ikke heeelt som 240'n din men minnene kom fram og jeg gleder meg vanvittig til å nyte lyden igjen! BAAAAAP;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Good den!! Forstilinga ble ferdig i går med nye foringer, styrestag, endeledd og heeeeeeeelt annen cambervinkel! ordner banehjul i helga tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 konge anders :) få opp noen bilder a :) ot. det blir grilling den 19nde mai, ikke 17nde. på kvelden da seff :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Prøve å få tatt no bilder snart... Klar for grill jeg!! veldig klar, passer enda bedre den 19. ja =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Høres knall ut!:D Fredagen samme helg som hokksundtreffet...trenger jo ikke kjøre hjem igjen du da, Anders. hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 etter som at hokksund er 21, så blir det grilling den 20nde. anders og dama har plass i telt i hagan.. enn med deg martin? joiner du? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennor Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 du roter færlt, grillinga blir??? 19 - eller 20 mai?? hehe... får jeg hilse på dere jeg da =P morro... haha.. Siter Renatebabe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 etter som at hokksund er 21, så blir det grilling den 20nde.anders og dama har plass i telt i hagan.. enn med deg martin? joiner du? Jeg får vel hets hvis jeg sier nei:P Prøve det ve, trur ikke jeg skal noe annet hvertfall:) Vi avtaler via. MSN;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 20. mai.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jepp! Men nå er'e "back-to-topic" her ve..;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Skjer det noe her da? Når får du lappen? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Har lappen han...fyllte 18 den 24. Februar og kjørte opp feilfritt samme dag;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Stemmer som 245_original sier... Fikk lappen feilfritt på dagen, samt at den dagen la jeg grunnlaget for dama jeg har nå =) Men back to topic, kan ta noen bilder i dag hvis det er ønskelig (bilen :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 ta bilder av de nye foringene og interiøret i bilen anders:) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg