Sportsvagnen Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 hehe. får si som THO, en akuratt passelig sum med penger ;)Marting, grisegutt:P du får si i fra når du har snakket med Alf ;) vi venter i spenning ;) God helg :D Det var da som faen!! Misforståelse..hehe. God helg til alle ja:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Martin: Det bare er slik ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg har da etpar fulltreffere om deg også som jeg ikke skal gå i detalj på nå...hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hehe. martin. regla di er vel lang? :P men gutter, snakker vi litt juging og drekking 17 mai? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det hadde vært modig i orden!! Ettermiddags/kveld for min del..må marsje litt, hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jau. sitte å grille, drekka og juge litt. anders tar med dame og søster, martin med dame. også blire dama og jeg.. hehe kommer sikkert non teamsideways folk også :) bacj to topic. snakka me alf? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jau. sitte å grille, drekka og juge litt. anders tar med dame og søster, martin med dame. også blire dama og jeg.. hehekommer sikkert non teamsideways folk også :) bacj to topic. snakka me alf? Anders med "damed og søster"...du er type ealok!;) haha. Jeg har btw dårlig med dame for tida...prøve å ordne noe etterhvert vel. Men nå er'e nok O.T. her:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe. da får du be hu ut da vettu :P men seriøst. 17 mai = ok? jeg kommer forresten den 21 ;) fikk flytta permen en uke lenger ut ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Snakket med Alf i dag, han lovte motor klar i god tid før 26. mai :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Modig i orden Anders!! Rett og slett...det blir tøft, lyst til å komme å se på jeg da. Få med jan bortover hvis han har fri å:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 høres bra ut anders :) kjøre på juli treffet da eller? OT. klar for no juging`? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Du mener deg fortsatt ikke på Våler i mai hvis bilen er klar? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg skal til rudskogen den 26. mai jeg, det er det hele... Liker ikke Gatebil. Klar for drekking jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ta turen med martin nordover da :) ikke no gatebil fan du heller nei Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Martin skal prøve å snike seg med Jan... Har en del ordentlige go'dekk jeg skal bruke opp også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg