Volvo240R Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Liten oppdatering: Ringte Centrum Fornikling i dag, snakket lenge ang forarbeid, varighet osv. Besluttet da at jeg går for eksosbandasje i stedet for krom. Det ville begynne å ruste mellom rørene allerede etter få uker. Bakre potte er nå tilpasset V70 nerdel med tanke på utblås. God plass etter jeg kuttet stagene, men brukbar sporvidde for å kjøre rundetider! ET0 Å slipe bort bøyesår i rørene tar tid, håldt på i tre timer med rondelsliperen for å få det bort til ingen nytte, ble blankt selv om jeg gav med på P400. Før forkromming måtte P4000 benyttes.. Forstilling straks klar, venter bare på de siste delene så er den i boks. Bremser overhales. Eksosanlegget fra JT måtte smies om enkelte plasser og ved baksetet mår jeg legge inn alu inne i bilen for at golvteppe ikke skal antenne i depoet etter banekjøring. Et veldig uskart bilde av grenrøret med S40'n i bakgrunnen :D Alf kontaktes igjen på Mandag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 :phatyo Ser bra ut detta! Hvordan går det med motoren?La merke til en liten endring i navnet på tråden ;):bok S40 du leaser er veldig pen:)! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Sagt det før og sier det igjen..MODIG I ORDEN!!:D Meget bra arbeid du har gjort på grenrøret, gleder meg å se at noen tar seg til å få bra finish og forseggjorte prosjekter. Hjalp på med eksosen også.. blei litt mer helhet bak, småting teller vettu:) Ser fram til å høre om når det kommer noe under huden igjen;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Takk takk :D 2,8 N/A passer bedre :D Ting skal gjøres ordentlig, og det prøver jeg på mitt beste - håper jeg lykkes i det etterhvert.. Skal mase mer på Alf om mandagen, mitt håp er å få motoren i god tid før TPC treffet 26. mai .D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Husk for all del det lydklippet du lovte for en stund sia! Gleder meg til å se bilder av motoren. Ble det gode gamle Webere eller? Er ikke mange ganger man har sjangsen til å høre noe slikt, med mindre man reiser på rallycross eller bakkeløp stevner... Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Lydopptak skal jeg ta, det har jeg lovet og det skal jeg holde :D Blir gamle gode 50mm Webere ja med "passe" lange trakter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hærlig...kiddie Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hørte om et volvo treff til søndag:)????veit ikke hvor og når ..men kommer du med din svarte s4o?Det var litt off topic,men orket ikke og sende PM.og tenkte er får jo flere volvo fantaster se det.så da blir det kansje større oppmøte:)og hvis jeg hadde sent pm hadde det virket som jeg spurte deg på date..ehh hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Det er i Bergen da............. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Kommer nok ikke dit, hehe.. Prøver heller MAX POWER på Hamar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Såpass langt ja..hmm da skiter nok det seg ja:( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 når er MAX POWER treffet på hamar da ? kanskje jeg skulle ta meg en tur dit med vogna..hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Nærmer seg nok OT her nå, men treffet er nå til søndag (23. april) og begynner klokka 17.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Nok med OT,her nå.Har du fått pratet med Alf?anngående motoren? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg