Volvo240R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe... Skjønner ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hvor er du holder til i norge? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Håper det blir bra =)Betaler med glede 500kr for en dag på banen sammen med andre Volvobiler jeg altså! Nybilen og motoren kommer nok begge om rundt tre uker :D 26mai er det volvotreff på rudskogen! Er tpc som arrangerer, men du får nok lov til å kjøre selv om du ikke har snurre! :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Henrik H: Tror du det går an?? Har syyyyykt lyst til å teste denne doningen litt snart med "nytt" understell og ny girkasse samt ny motor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Da kommer jeg:) Må høre motor lyden på texacom sin! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Henrik H: Tror du det går an?? Har syyyyykt lyst til å teste denne doningen litt snart med "nytt" understell og ny girkasse samt ny motor :D var hvertfall flere merker en volvo siste gang tpc hadde treff på rudskogen. Dem er veldig hyggelige så er garantert ikke noe problem! Ta evnt å spør på TPC forumet, ligger en tråd der under treff Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Takker, det skal jeg gjøre. =) Bare håpe at jeg får montert hengerfeste og nivåmat på XC'n før den tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 har du ikke skilter på 240n da anders ;) må jo ikke dran på henger.. hehe.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Mulig det står lenger frem i tråden, men hvor mye hk satser du på ? Søskenbarnet mitt bremset sin RCN bil med 2.4 liter volvomotor til 229 hk..du bør vel passere 250 hk ? Eller ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Har skilter, men du verden så kjedelig det er å la bilen stå igjen på Rudskogen fordi den ikke er kjørbar grunnet vrak.. Kan jo ryke mellomaksel osv.. Man vet aldri med hjemmelagde ting - men jeg har overdimensjonert alt til en hviss grad. Regner med vi bør passere rundt 270 hk, fattern aner mer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 høres bra ut :)Da møtes vi på rudskogen? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 skjønner hva du mener. greit med henger da. så er det bare å kjøre hjem, og lage den delen enda sterkere. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Eller bygge om hele bilen :P Møtes nok på skogen den 26. mai =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Har skilter, men du verden så kjedelig det er å la bilen stå igjen på Rudskogen fordi den ikke er kjørbar grunnet vrak.. Kan jo ryke mellomaksel osv.. Man vet aldri med hjemmelagde ting - men jeg har overdimensjonert alt til en hviss grad. Bilen må kjøres for egen maskin! Er jo en gatebil du har bygget deg??? Raser det så raser det ;) Kjørte 45mil til kinnekulle med verktøy og en haug av dekk, raste rundt på banen i 2 dager og kjørte hjem igjen! Henger er for pyser ;) hehe Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Eller bygge om hele bilen :P Møtes nok på skogen den 26. mai =) Jepp skal drase med meg vovo fantast :)kansje vi tilog med tar 850 hans ditt så slipper jeg og drite meg ut og komme med opel på et volvo treff hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg