Omegamannen Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Nå har jeg kastet bort en god halvtime av en lørdagskveld til og sitte og lese hele tråden din Texacom :) hehe Godt og se at noen bruker tid og penger på bilene sine:)!Jeg likte suge motoren jeg :( hvor mye gikk den for? Nå skal du kaste inn 2.8l med Snurre? OG en ting til jeg lurte på, S40 Leaser du den da? Lykke til videre!jeg skal følge med :)pen bil! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Nå har jeg kastet bort en god halvtime av en lørdagskveld til og sitte og lese hele tråden din Texacom :) hehe Godt og se at noen bruker tid og penger på bilene sine:)!Jeg likte suge motoren jeg :( hvor mye gikk den for? Nå skal du kaste inn 2.8l med Snurre? OG en ting til jeg lurte på, S40 Leaser du den da? Lykke til videre!jeg skal følge med :)pen bil! Artig å høre at du gjorde det :D Gamlemotoren gikk for 25.000 uten fordeler, vannrør osv. Neste motor blir også uten snurre, en ren 2,8l sugemotor med to doble 50mm forgassere :D S40'n leaser jeg ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 okey:) hvor mye effekt regner du med og presse ut av den nye suge motoren din da?280hk? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Vi prøver på 270, men kan bli mer - spørs hva Alf gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 alf er magikern;)? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Alf Eng er RÅ på motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Han har spesialisert seg på Volvo motorer?driver han bedrift ell noe slik eller privat person med litt mer en vanlig innterese?:)Jeg synes det er bra at du velger og bruke suge motor.Synes det er litt av sjarmen med din bil :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Alf Eng driver Eng's Auto som begynner å bli farlig stort innen Volvo EVO motorer. Han har mye å gjøre om dagen. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Selv synes jeg gassermotor draget på en måte er råere enn turbodrag! :) Rått med sykt bunndrag :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Enig med deg der, og derfor jeg bygger slik. Meeeen vet nå ikke om det blir så ekstremt bunndrag, skjer vel ikke all verden før 3200 rpm, selv om den er kjørbar under det. Nå den bikker 4500 - 5000 rpm eksploderer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 I see :) Gasserbrølet er jo orgasmisk da.. :) Onkel har en 2.4 liter RCN Boblemotor i sin roadster..Fytti for et drag fra bunn..! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ja, gromt det! Er jeg heldig får jeg grenrøret ei god stund før helga, så sender jeg det på forkromming... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 kjøpte du den B23 motoren ferdig borret til 2.8l eller var det noe han alf gjør for deg.vilken type stempler skal du bruke? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Alf bygger hele motoren... CP/Omega smidde stempler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jepp jeg veit hehe skulle bare høre navnet på dem.liker navnet skjønner du hehe :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg