Espen|3k Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Grabba med lappen! Er en ny verden å få den :D Kul og ikke minst FIN bil :) Fine 240'r er det ikke alt for mange av :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 blir ikke mindre hk av 50mm kontra 55mm da? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Takk takk... Taper ikke effekt når Alf Eng anbefaler noe ang motor! Husk at med mindre gassere øker inngangshastigheten på luften betraktlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jepp, i tillegg er det vel også forhold til kam og hvor på effektkuren man ønsker toppen skal være...enig? LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Enig ;) Effektkurven på denne spretter vel til værs når den passerer 4500 rpm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hvor blit RPM stop da? 8500? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Blir vel mellom 7500 - 8500 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har en sugemotor selv, men den er på 2400 da den skal brukes i RCN! Morro å høre hva Affen får til til slutt, vet mange som er fornøyde i RC miljø (og noen ikke, som alltid)! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Blir vel mellom 7500 - 8500 ja Helt til 8500, vet du løft og durasjon på kammen ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hadde B230 på 2400 ccm fra Alf før, meget fornøyd så derfor fortsetter jeg å bruke han! Vet ikke vinkler på kammen enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 stemmer sikkert med 7500-8500 for den er vel beregnet til gate/bane bruk, og da vil man vel ha toppen litt høyere en i RC med lavere fart i svinger osv... Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Gleder meg i hvertfall som en unge til jeg får den ferdig bremset og klar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Da skal du legge ut bilder. Husk for all del å legge ut bilder. Gjerne film eller i det minste lyd også :titties: Jeg er også interessert i å vite verdier på kammen, så legg de ut om du får vite det. Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Lyd er garantert! skal se om jeg får låne filmkamera når den tid kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Update... Først noe som ikke har med bilen min å gjøre, men det er skikkelig snacks etter min mening. Nytt og ubrukt kardangverktøy :D Så til det som har med bilen å gjøre: Gjorde ferdig vifteopplegget i dag og kjørte en skikkerlig langvarig test på den. Nok strøm er viktig under testing!! Stod to meter bak bilen mens viften gikk, kjente vinden tok tak i håret! Relè og parallellkoplede sikringer. Testen i dag så bruke jeg tot 45A sikring. (En på 30A og en på 15A, to med samme størrelse skal monteres!!) Viften godt plassert på radiator. Diode som indikerer at bryteren får spenning... Diode som indikerer at viften roterer... Bryteren.. 265 kassen venter på ny og sprekere motor! Dekklager og div.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg