Doser_86 Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Jeg selger en 4kanals Arizona Eagle forsterker. Er overraskende pen lyd i den og drar elementer den egentlig ikke skulle klart å dra Mvh Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Doser_86 Jeg selger en 4kanals Arizona Eagle forsterker. Er overraskende pen lyd i den og drar elementer den egentlig ikke skulle klart å dra Mvh Glimrende annonse.. Jeg byr 100,-... 150,- hvis det er den Soundstream kopien.... da skulle jeg ha montert den også :rolleyes: Ellers så tror jeg du får mere respons på kjøp og salg forumet for bilstereo. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg