mabbutt Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Jeg skal holde øynene åpne både hjemme og her jeg studerer. Jeg skal også få sagt ifra til fettern min, som er medlem av LandCruiser Klubben, og be han holde øya oppe også, neste gang jeg prater med han. Lykke til! Håper du finner den igjen. Go' bil! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut HJ61 Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Bilen er fortsatt savnet! Skjønner ikke at en bil kan forsvinne så grundig. Det er en sjelden bil, men den er jo ikke en spesiell dyr eller "kul"... Og relativt gammel. Kan liksom ikke fatte at noen gjemmer denne bilen unna et eller annet sted. Får meg ikke til å tro at noen har tatt den til utlandet. I Tyskland/Frankrike fins det "hundrevis" av denne modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Det er jo en kar i Oslo som kjøper opp alt av gammelt Toyota/Peugeot og sender det til Afrika. Hør om han har sett noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 skal se etter i halden/sarp området jeg.... er surt ass.. nei hvorfor de tok DEN bilen er jeg helelr ikke sikker på.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 holder øynene åpne i Tønsberg! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Nå i det siste har det dukket om en Land Cruiser i Tønsberg, den er litt mprkere farge en din og den har en rød bakdør, ser ut som den er under oppussing. Aldri sett den før, nå har jeg sett den to ganger med fjorten dagers mellomrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg