[Lydfabrikken] Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 LAVA MP3 spiller CRM-8410 RADIO RDS / CD / MP3 SPILLER med AVTAGBART FRONTPANEL Full detachable Front with Roary Volume PLL 18 station presets FM RDS MP3 / CDR / CDRW compatible Preset EQ & Loudness Separate Bass & Treble controls Balance & Fader controls Dual 5 volt Preamp & Subwoofer output Aux / Mobile input ISO - DIN mount & Digital Clock Output Power: 4 x 50 Watt PRIS: 1295,- Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 ingen som vill ?? Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Er ikke dette som gikk grisebillig på QXL ? 800,- er mitt bud, evt om du har testet denne. Er den veldig følsom eller tåler den noe deng ? Har tenkt å ha den i båt. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 har testet en slik spiller i bil, å den tåler litt, men har jo selv en spiller i båt, å ved stor sjø så bli d jo litt vanskelig å finn nå som ikke hoppe, å denne har du ikke funnet grisebillig på qxl.. å prisen er 1295,- uansett :) Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 De har da hatt sånne eller tilsvarende like på nettauksjonen... Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 ser jo att disse er billige utført Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Men hallo, komentarer på korr "billige"disse ser ut kan man finne seg får gode til, ingen som tvinger noen til å kjøpe. Den som vill kjøper sånn er det no bare Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Kjøper den jeg, men ikke for 1295,- Du ser budet mitt over, er du ikke fornøyd med den så kan du jo PM'e meg et forslag, så kan jeg vurdere det. Men 1295,- for den der er drøy. Da hadde jeg heller handla en fra BOSS eller Kenwood for 1500 på radiosalongen i Arendal. Da er den ny, med garranti og god service. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Får å oppklare!! Den er NY aldri åpnet det er 2 ÅR garanti Det følger med kvittering Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 2 x Linjeut ? + 1 x subout. Kan gi deg 900,- for den. Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 oki prisen er 1295,- enten den bli solgt eller ikke INGEN vits i å prut Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg