le0n Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Kjenner at clutchen på bilen ikke har veldig lenge igjen og leve nå, så jeg bare lurte på om noen av dere viste hvor mye en ny selvjusterbar (el. ikke) koster til en 740 GL... Og hvor mye det vil koste på et verksted for og få gjort dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Clutch koster 1412,- på Mekonomen. Clutchsett 4/5vxl. med öv.vxl, utan lager228mm 05-80339 1412:- Arbeidet med å bytte på den varierer selvsagt fra verksted til verksted, eller om du kjenner noen som gjør det svart osv. Men jeg betalte 2500,- for arbeidet på min Peugeot, men det var FWD. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Bilen min står på veksted nå og skifter clutchen, det tar de 3300 kr for med delene som skal til, hvis noe mer enn clutchen er slitt og må byttes ut kommer det et par tusen i tillegg Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg