Efini Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Denne var rimeliga riceboy-styla vil nå jeg si! Men det er mulig noen tenner på slikt! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mai 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2002 Ja,bra det er noen flere som har Nos!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 riceboy-stylet? var jo såvidt stylet .. og er lite riceboy hvis det er GT eller over .. (hvis det er det så er spoileren orginal) her er det bilde av en orginal Celica GT-S .. ser bare ut som den er lakkert og fikset litt på spoileren .. riceboy my ass Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Så vidt styla?? Hvem som helst hadde vel lagt merke til den på gata. Riceboy-styling er styling som har som øverste hensikt å skaffe bilen oppmerksomhet (på godt eller vondt). Det være seg plastikk, neonlys, lakk, klistremerker eller whatever.. Kan ikke en bil være riceboy om det er GT eller over?? Hahaha! Får håpe jeg misforstod den. :D Riceboy kan du være om du har Skyline GT-R også, bare du gjør alt feil med den.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 du missforsto litt ja .. men jeg ville ikke kalt noen klistermerker for styling .. harry .. hell-YE! men styling nei .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Kebab gud du missforsto litt ja .. men jeg ville ikke kalt noen klistermerker for styling .. harry .. hell-YE! men styling nei .. dekal trimming heter det;) er en golf 4 som har det i sverige oxo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg