Gå til innhold

"hjulbuevalse"

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

HAR FÅTT ETT PARTI ME HJULBUE VALSE SOM SKAL SELGES, ER DETTE NOGE FOR DEG?

ER VELDIG GODE TIL OG VALSE INN DEN LILLE KANTEN SOM ER NEDE I ENDEN PÅ HJULBUEN, DEN SOM ALLTID TAR I NÅR DU SETTER PÅ STØRRE DEKK/FELG. KAN OGSÅ VALSE UT HEILE HJULBUEN MEN DE ER JO FARE FOR LAKKEN SPREKKER. SÅ DEN MÅ VARMES OPP LIT FØRST, MEN ANBEFALER Å VALSE FØR LAKKERING. MEN DEN LILLE KANTEN GÅR DE SOM REGEL GODT MED.

TA KONTAKT STEIN KATO: 91620511

PRIS: 2400 PLUSS FRAKT DETTE ER EN GREI PRIS FOR DEG SOM IKKJE VIL BRUKE SÅ MYE PENGER PÅ DETTE, VEIT AT EIN VALSE HOS RIGER TUNING KOSTER RUNDT 5000KR

ALLE DELENE ER MASKINERT OG BEHANDLET MED EL-GALV

106-0624_IMG.JPG

second place is the first looser

OPEL POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Ehhh... :rolleyes: Blir det ikke billiger? 125 € + mva + frakt, totalt 12-13-1400 kr...

tror ikke du får en sånn for 125€... husk... det der er fleabay... prisen går magisk opp 5 min før budrunden slutter...

men får du den for 150€ som er 1263 kr + mva og frakt (og toll hvis du kjøper fra firma) så er det vel nærmere 2000 før den er på døra di...

jeg sa dessuten at det ikke ble mye billigere... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

tror ikke du får en sånn for 125€... husk... det der er fleabay... prisen går magisk opp 5 min før budrunden slutter...

men får du den for 150€ som er 1263 kr + mva og frakt (og toll hvis du kjøper fra firma) så er det vel nærmere 2000 før den er på døra di...

jeg sa dessuten at det ikke ble mye billigere... ;)

Vel , du skrev jo det slik at mitt forslag på ebay var teit..... Noe som det ikke er........

Uansett så hadde det komt på mindre enn 2000,-.... Å det var også får og sette opp et priseksempel......

1 krone her og 1 krone her blir fort 2 kr som kjent.......................

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

Vel , du skrev jo det slik at mitt forslag på ebay var teit..... Noe som det ikke er........

Uansett så hadde det komt på mindre enn 2000,-.... Å det var også får og sette opp et priseksempel......

1 krone her og 1 krone her blir fort 2 kr som kjent.......................

hvor står det at jeg sa det var teit?

jeg sa bare at det ikke ble mye billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

hvor står det at jeg sa det var teit?

jeg sa bare at det ikke ble mye billigere...

du brukte "rolleyes" smilie ;) synonymt med teit dt :p

uansett , lykke til med salget! takk for pris på pm! ska tenke på det !

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste er jekke opp navet til hjulet i senter sirka. så skrur du på valsen på navet (hjulbolt/muttere) og så er de bare til og begynne forsiktig, stramme litt og rulle fram og til bake, så stramme litt til, er betre å ta litt om gangen er lettere å rulle da.

Kansje du må stramme litt meir utpå sidene enn de du trenger i senter.

second place is the first looser

OPEL POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider