jørn bergflødt Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Som det står i Topic. Selger jeg min RF Punch i en strøken Bassreffleks kasse. Her::)) Jørn:D Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Pris ant. da? :) specs på subben? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by CrZyWiz Pris ant. da? :) specs på subben? Pris mellom 700 og 1000kanskje!! Skal ta ut subben en dag og se hva den heter mer enn det jeg skrev! Er min bror sin, så kan jo høre med han! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg