audun34 Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Har en 323i 85mod som er vurdert solgt. Karosserie er ikke så mye å samle på med mindre du vil kjøre bilcross, er en del rust her og der. ellers så er skjermer, panser og dører godt brukende. motor var overhalt i fjor sommer, så den har gått rundt 7000km etter overhaling. starter og går flott. har komplett m-tech interiør, med m-ratt og dørtrekk. er skade på førerstolen, tror ikke jeg har sett en e30 til nå med hel førerstol ;) ellers er interøre fint.. fant en ledning hengende å dingle under stolene, så er visst mulighet å koble til varme etter det jeg er blitt informert om. lykter framme og bake er hele, og grill er også fin. fangere er demontert, ikke mye å samle på. bud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 hvordan er det med eu? godkjent ut vinteren? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun34 Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 om jeg får en frontfanger på, så får jeg den godkjent.. uten frontfanger er det ikke blinklys osv i front. men nei, fikk mangellapp på godkjenning, har utbedra alt untatt fanger. årsavgift er betalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 pris?? 5000? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun34 Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 har bud på 6500.- .. men var noen usikkerheter rundt det. ¨ bilen står ganske langt nord i lande.. troms fylke, harstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Åkei.. sorry men det blir for langt! Dårlig med ferie også :( Lykke til med salget! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330 Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 hei... har du bilen enda?? må den hentest på henger eller er den kjørbar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Ja det var en fin bump !! Er vel liten sjanse for at han har bilen 6 år etter ?? =) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun34 Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 hehe, visste ikke at denne tråden enda var i live! Må bare beklage, bilen ble solgt kort tid etter jeg annonserte den :) Men den var fullt kjørbar! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg