Ronny Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jeg har en corolla ae92 med 4a-gze motor som jeg skal selge. Kompressor motor med mellom 170 og 180 hk, gått ca 90 000 km. Japansk importmotor i god stand. Bilen er en 87 modell, men motor, gir, bremser er fra en 92 corolla levin. Hele forontpartiet + høyre dør på bilen er nytt. Originalt interiør i god stand, men med momo ratt, pedaler og girkule. + tekstilmatter fra corolla 2002 mod. Mere info på http://www.welcome.to/djtiger Pris: ca 50 - 60 000. Send meg en private message, mail eller ring meg på 91643396 ved interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jeg satt og så på bildene. du har ikke tilfeldigvis motoren som satt i bilen liggende. trenger en ny 4A-GE. men jeg har ikke 50.000 lapper til bilen! Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Nei den er solgt. Hva er galt med motoren din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Ronny Nei den er solgt. Hva er galt med motoren din da? En hakkespett har tatt bolig i motoren hans, det er det som er galt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Fet bil! Jeg pleide å låne mutterns starlet når jeg fikk lappen. Ble litt vinterdrifting med den. Kommer veldig kjapt ut med rævva. Men det er jo spektakulært :) Håper jeg ikke ødelegger salgstråden din, forteller jo bare hvor fet bilen er :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hehe. Det er i orden :) starlet er morsom bil ja. Med nye motoren så blir det bra. Kommer bilder på siden min i dag eller i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Den hakker og går. bruker ikke olje og går ganske opptimalt. Men skjørtebanken i motoren irreterer meg inmari. Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg