v240 Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 jeg har en pioneer deh-p3600mp. for en liten stund siden begynte lyden å plutselig vrenge seg. nå ble den plutselig helt ødelagt. tok inn alle signaler fra bilen og sånn. hver gang jeg tar volumet fra 1 til 0 så smeller det sykt i høytalerene. dette skjer også når jeg slår spilleren av og på. har prøvd å koble andre cd spillere inn på systemet mitt og da gikk lyden vekk. kan signalutgangene vere ødelagt på spilleren. hvorfor har dette skjedd? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by v240 jeg har en pioneer deh-p3600mp. for en liten stund siden begynte lyden å plutselig vrenge seg. nå ble den plutselig helt ødelagt. tok inn alle signaler fra bilen og sånn. hver gang jeg tar volumet fra 1 til 0 så smeller det sykt i høytalerene. dette skjer også når jeg slår spilleren av og på. har prøvd å koble andre cd spillere inn på systemet mitt og da gikk lyden vekk. kan signalutgangene vere ødelagt på spilleren. hvorfor har dette skjedd? Enkelt og greit, reis eller ring til forhandleren du har kjøpt dette av og be de hjelpe til med å finne problemet.. Relativt ny spiller så det er nok noe garanti igjen der? Men høres ut som at du kan ha brent noen jordbaner i spilleren pga dårlig jording til spilleren.. (Dvs at utgangene dine er ødelagte ja) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 den er levert inn for en uke siden, men vill vite hva som gjorde at den ble fucka.. vill ikke at det skal skje igjen. tror du det er jordingen til spilleren? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by v240 den er levert inn for en uke siden, men vill vite hva som gjorde at den ble fucka.. vill ikke at det skal skje igjen. tror du det er jordingen til spilleren? 99,99% sikker på at det har vært potensialforskjell mellom jording på spilleren og jording på forsterkeren.. Regner med du har forsterker siden du nevner signalutgangene.. Det er veldig viktig at spilleren også jordes til gods, det følger med en skrue man skal skru i midt bak på spilleren, veldig viktig at dette gjøres... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 jeg har bare brukt de ledningene som var der. pluss og jord og slikt.. forsterkeren er skikkelig jordet. Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 hadde vel samme prob med min forrige spiller. lyden øker når du trykker inn gassen (turtallstøy)? var inne hos forhandler og fant ut at jordingskretsen var svidd. hadde for dårlig jording. hadde brukt den som var der originalt og ikke tenkt noe mer på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg