kniff Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Har en stor golf rallye intercoller som eg skal selge.. er den noen som er interresert er det bare til å slenge inn et bud eller to.. bilder kan sendes på mail. bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 ingen som vil ha en STOR intercoolre??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Mail til einar@rstuning.net ... Pris???? Fornøyd med felgene forresten? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 gi bud! har ikke gjort eller sett så mye på felgene,men er no fornøyd eg:) sender bilder litt seinere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Den Cooleren skal passe relativt "bra" på Frank's G60, hvis den er komplett med radiator. Det vil si, det er mindre mikk-makk å montere denne enn å kjøpe en annen en. Jeg har en slik i min bil, så hvis det er interessant å kikke, så kan jeg stikke innom deg en dag. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 bud!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Med eller uten radiator`? Og med 180 graders bend? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Er det mange bulker osv? Testet for at den er tett? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 hvordan får eg lagt ut bilder her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Legg bildet inn på hjemmesida di, eller photobucket, så finner du adressen til bildet, trykker på img knappen når du skriver ett svar, og legger inn adressen til bildet. Så legger du ut tråden.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 er ikke med radiator.. ingen bulker som eg har sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 hvis dere søker på golf rallye intercooler på søken så finer dere bedre bilder der.. er helt lik bare min er litt falmen i lakken.. min går til den første med 3500-4000kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Bmw345 Ja det er bare å stikke innom meg en dag... Kanskje i morra?? Skal stå å skru på motoren i morra ettermiddag. Men hvem er du egentlig Peltz?? Klarer ikke koble deg sånn med det samme... Vet du hvor jeg bor da? Kniff: Følger dette 180graders bend'et med da? Eller er det ikke nødvendig med det på Golf?? Jeg har ikke peil på hvor du bor, Mosby, men ikke mer enn det, liksom. Kan jo ta turen opp med Frank, hvis han har tid. Så får du se cooleren montert. MEN: Uten rally bendet (180 grader ) og radiator, så blir det litt vanskelig å få montert denne, uten for mye mig.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Her er bildene, lagt ut for kniff... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 går til den første med 3500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg