Trikkern Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Humzzz.. Luere på om je kanskje ska gjøre sånn med Golfen min...Ehh... Nei. Lurte på i all verden hva han hadde på taket når je møtte den i går.. kom kjørendes mot meg... trudde først han hadde en jævlig stor jolle/båt på taket messom.. men når han passerte så så je at det var noe camping styr... Holdt på å le meg ihjel når je så at det var det... . rakk ikke å få tatt bilde av den da...men så den når je var på Europris i dag.. den går vist her på Lillehammer. Svensk registret ( så klart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hehe vært på europris nå? hehe så denna jeg også, vart skremt jeg :D Edit: er ikke mange som kan skryte av at de har turbo i campingbilen sin ;P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg