HolmenR Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Har problemer med klimaanlegget på bilen min, det virker i blandt, men så tar det plutselig turen,virker ca 5min på hver 5tur jeg kjører med bilen.noen som har vært borti noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Sjekke om det nok veske på? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Vil det påvirke varmen og? har ikke varme eller noe framme i displayet :( Kanskje en dårlig kontakt et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 kan være displayet som er gåent. Dette skjer på veldig mange E36er.Svakhet på de. Jeg byttet selv displayet nå. Hadde noen av de feila du hadde. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Ja, for vifta blåser ikke, og det kan jo bli ganske kaldt utover nå! Er det dyrt det displayet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Blåser det svakt , displayet dårlig etc..så er det veldig sansyling at display/enheten er gåen. Koster vel 4 lapper? Får ccn rabatt hos autozentrum.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg