kjotpuck Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Skulle ha festet en 7 tommer skjerm i bilen og tenkte jeg skulle bruke borrelås med tape på skjermen og dashbordet slik at jeg lett kan ta av og på skjermen nå jeg går fra bilen. Tingen er bare det at hvor får man kjøpt slike ting? vis noen har noen tips eller vet hvor dette kan fåes kjøpt blir jeg glad for og få en tilbakemelding. På forhånd takk! Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Jeg kjøpte nettopp det for 2 dager siden på Torshov bilrekvisita. De hadde flere forskjellige typer, men jeg kjøpte en 3meter til 99 kr. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Kjøpte sånne på en Singer butikk, du vet, symaskiner, der hadde de borrlåsbånd som sitter noe så grønnj***lig. Der har de i flere farger også, for de som legger vekt på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Hei.. biltema har billig :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by MacSi Hei.. biltema har billig :) Og i tillegg har de 3 farger å velge mellom mener jeg å huske.. :D Herlig! Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Wicked Og i tillegg har de 3 farger å velge mellom mener jeg å huske.. :D Herlig! Har de ikke 4 da? :D Blå, grønn, rød og gul? Eller har de kansje sort også? :P Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by MacSi Har de ikke 4 da? :D Blå, grønn, rød og gul? Eller har de kansje sort også? :P Sier du det!?!? FOR EN FANTASTISK VERDEN VI LEVER I! :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Wicked Sier du det!?!? FOR EN FANTASTISK VERDEN VI LEVER I! :D Ja.. er det ikke det?! Biltema har virkelig gjort livet mitt myyye bedre! :D Eller var det no annet.. kansje.. hum..:rolleyes: Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra rockford Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 ikke kjøp på biltema eller andre plasser der denne type varer klassifiseres som "spesialvare"..... han som nevnte singerbutikk, har helt rett.... gå på din lokale "systue" og hent noe, selges visst i metervare. Og ikke minst, men billig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by vectra rockford ikke kjøp på biltema eller andre plasser der denne type varer klassifiseres som "spesialvare"..... han som nevnte singerbutikk, har helt rett.... gå på din lokale "systue" og hent noe, selges visst i metervare. Og ikke minst, men billig!! Jeg ville valgt det stedet som var nærmest.. det er ikke de syke summene det er snakk om å spare på å gå det ene eller andre stedet uansett... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg